Högskoleansökan

Går igenom min högskoleansökan flera ggr om.
Den är inskickad sen en vecka tillbaka, men fortfarande. Jag vill att det känns rätt. Går in på mitt förstahandsvals hemsida och läser o läser o läser om den. Det känns fortfarande rätt.

Jag vill att sommaren bara flyger förbi, fort som fan. Eller kankse inte? Jag vet ingenting längre.
Vill ha mitt besked om högskolan NU. Liksom pronto. inatt efter 00:00 vore bra. Toppenkanonjävlaasbra!

Använder mina pepp-talk kunskaper för min fruga också, hon har panikångest över valen, VAD i vilken ordning, VART och liksom everything. Precis den jag var för några månader sen.
Been there done that, jag vill hjälpa henne nu <3

Vi kom överens att jag kanske ska kika på ledarskaps-utbildningar. Kanske de kankse, jag har ju fallenhet för de?
Anyhow. Det här med högskola. Det är en sån jävla stor big deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0