Inte några bra nyheter alls

Jag var hos läkaren idag, vi skulle kolla på min armbåge och mina knän.
Vi bestämde att jag ska till Röntgen.

Det är så pass illa, så pass knas att läkaren KÄNNER hur det är något fel i min armbåge, alltså så inbillar jag mig inte med den. Mina knän är svåra att bedöma och diagnostisera,  så han skickar mig till Röntgen somsagt för att se vad plåtarna visar, och även till labbet där de tog 3 stora rör och ett förjävligt fingertopps-prov.

Det var fyra blodprov på en vecka, my god, man har ju skills?!

Nej men, vi pratade även om VAD som kan vara fel.
Operation, reumatismens återkomst, ledförslitning och bergis något  mer togs upp.
Det här känns fanemig inte bra alls

Kommentarer
Postat av: Frugan

<3

2012-04-25 @ 21:44:12
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0