It's all coming back

Dålig update igår berodde på att min kropp har valt att gå i strejk.
Knäna fuckar upp sig allt oftare och oftare, fattar inte vad som är felet med dem egentligen? Även min högra armbåge är totalt fucked up.
Borde nog gå till en läkare och fråga vad fan som är felet?


Var även supertrött igår, usch, ingen energi kvar alls till något!
Filminspelning med Walter Skarsgård på plattan (jo man tackar!) Mycket trevlig snubbe det där ^^

Idag är hela kroppen fucked up. Ingen mensvärk  däremot, men ont gör det överallt. Speciellt i knäna och armbågen :'( Funderar starkt på att bo i min Ziperall idag, bara för att (*kollar mitt schema*). Kommer väl bli jeans typ...och regnjackan?

Nej usch. Nu borde jag fixa mig. Har prov idag också, inte pluggat ett skit, kan typ ingenting heller, för jag har inte orkat plugga.
Jag kan väl lika gärna vara död för världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0