"Jag rullar fram"

Ja, ni vet den där låten när frasen som i titeln är med? ANyhow, jag nynnar på den stup i ett. 
För jag rullar fram...

HAHa my god vad mycket jag ätit och druckit den här påsken, och mer lär det bli!! (Jag och mina älskade makaroner skiljer oss inte så lätt!) Igår var det uppe på tapeten att jag skulle ut, men nej, pallade inte. Var hemma o hade det mysigt med  'familjen' ändå, jag gudföräldrarna och deras son! :D 
Ja vi får inte glömma besten Ronja heller...

Idag vaknade jag upp av ett übergulligt sms som fick mig att le och tänka på gamla goda tider. Saknad är ordet för detta. Sen har jag varit upp and going, slappat i soffan framför värdelösa program på tvn. Ja och nu sitter jag här. Hade i åtanke att inte vara så värdelös, men liksom. Det är söndag man får vara värdelös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0