Långfredag, 6 April

Idag fyller mamma år. Duktig dotter som jag är, mer eller mindre villig (allt beror på hurman ser det) så ringde jag och grattade henne. Se? Jag kan vara artig när jag vill!

Idag är det även långfredagen, vilket innebär sovmorgon så det sjunger om det. Eller ah, jag gick och la mig 22 igår, klev upp 10:15  ^^ Så skönt att få sova ut.

Mitt rum ser ut som en jordbävning. Kanske borde ta tag i det, fräscha upp det inför påsk och så?
Tror jag ska köra på det när jag lyckas få igång musik i mitt rum.

Tänkte promota min Instagram också! :D Det har äntligen släppts för android, självfallet utnyttjar jag detta!

Se med andra ord till att följa "Hallen31" på Instagram

Städning var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0