Livets vägskäl...och en uppsats

Okej. fokus. Eller tja, om 1½ timma åker jag härifrån, då måste jag vara färdigfixad och peppad!
HAHA, inte mycket plugg med andra ord.
Men ska börja skriva på uppsatsen faktiskt! Tror jag vet hur jag ska börja.

Alltid något!

Sen blir det till att sälja två biljetter till skivan till friendster, sedan träffa Junior inne i stan. Mycket mys på detta!
Ja,och kaaaaanske utgång ikväll. jag har ingen aning. Är inte så taggad på det, men man vill ju säga grattis ändå?

(Ska bara tillägga att jag beställde hem, lite impulsivt och spontant mitt i natten, en Ziperall á la Student2012-edition inatt. Vill ha den och mysa ner mig med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0