Makaronder, drömmar och fotplacering -min måndag!

Godmorgon på er!

När min klocka ringde kvart i 7 imorse var det inte en sån god morgon kan jag avslöja, meeeen jag är vaken och pigg(are) nu!
Gick och la mig runt 12-snåret igår, dock kunde jag icke somna innan klockan hade slagit 01... hemska sak!
Idag är ju min längsta dag på veckan, upp tidigt, till psykologen (jag är inte sinnessjuk, behöver bara prata av mig om allt som hänt), sen till skolan - där jag btw ska ha massage som egen lektion, efter skolan ska jag hem med Junior för vi ska dansa!

Ja, sen kaaaanske Fridays, vet inte riktigt ännu. Vi får se.

Har ställt mig och kokat mina makaroner och värmt mina köttbullar = min matlåda för dagen är kirrad! ;D

Nu ska jag ta och klä på mig, se inte alltför risig  ut och påbörja min (förhoppningsvis) fantastiska dag där drömmar kan hända på riktigt!
och hitta de skorna som jag brukar dansa i...de har gått och gömt sig, hmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0