Min framgång...

Okej, lite har jag åstakommit idag!

Jag har läst heeeeela jävla kapitlet (tråkigt värre kan jag tala om!) så nu ska jag bara ta mig tid att skriva skiten också. Blir att gå upp runt 8 imorgon, frulle, plugga sen ska jag iväg! whoopeeedoo!
Blir eventuellt en insvängning på DAAM för att fira en nybliven 18-åring (eller tja, hon fyller imorgon!) dock blire inget dricka för mig vad jag planerar...

Torsdag är tillägnad PLUGG, fredag blire trädgårdsmässan med min gudmor och så på lööördag blire PLUGG (beroende på hur långt jag kommit), och på kvällen utgång.
Söndagen kommer tillbringas liggandes i en säng och dåsa efter alla kaloriker jag kommer få i mig på lördag. Ugah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0