Natti natt!

Känner mig som världens fräschaste när jag till och från börjar blöda näsblod pga stress. Det här är fanemig inte bra!
Måste på något sätt tagga ner och ta det lugnt, andas liksom? För det var ÅR sen jag blödde såhär, det var i nian inför nationella och alla slutuppgifter. It's all coming back to me now

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att få sova några timmar till min redovisning imorgon. Hoppas bara att jag inte glömmer någonting till redovisningen! Kom ihåg: dator, extern hårddisk, spårlina, spårsele, vattenflaskan

Och inga makaroner blev det för mig idag heller. Skit också. Det positiva: gudmor ska inhandla ett lager makaronförpackningar BARA åt mig! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0