Nu har någonting gått snett igen

Min axel och min handled är paj, och mitt knä (den med jätte-blåmärket) och mitt  andra knä strular. VAD ÄR DET HÄR?

Skulle  inte varit med på gympan egentligen men M* höll ju lektion (basket)  så jag var typ tvungen att vara med ändå? Så vi kör som vanligt får jag en boll i ansiktet och det värker som satan i min vänstra axel/skuldra.

Efterråt skulle vi ha innebandy, då jag är vänsterhänt i nästan alla sporter (innebandy med flera) så var det bara för mig att sitta på sidan av (+ att jag i så fall skulle vara ensam vänsterhänt på varje övning förutom tjejen  som höll lektion SEGT!).
Anyhow, något är ordentligt fel nu i kroppen på mig, allt strular och magen har inte kommit i balans ännu, vad som nu är felet med den.

Jag känner mig som min stora dator. Stor, Fet, Grå, Segstartad och ständigt med massa problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0