Prov, festligt fika och all skit därimellan

Sitter i datasalen, bråkar med den äckliga skrivaren som vägrar, alltså tokvägrar att skriva ut mitt dokument? Alla andra går bra, men nej. Inte mitt.

Jävla as.

Om en halvtimma ska jag till vår fina "aula", eller nej, vi har ingen, men den som TYP fungerar som det? Skrivsalen anyhow! Där bjuds det på "festligt fika" som skolan så fint valt att kalla det, enbart för oss treor Whoopwhoop!, där sker även ett samtal med din handledare för projektarbetet, så jag får veta mitt slutbetyg i projektarbetet!

NERVÖS!

Har haft prov imorse, inte ett dugg förberedd, åh så stolt jag är över mig själv :') Nej men, liksom, kommunalskatt, finanspolitik, whatever. I don't fucking give a shit.

Kanske dessutom blir mer ekonomi heeeeela eftermiddagen...vill ju måla på min trädgårdsritning!

Faen. Nej, nu ska jag återlämna en hatt jag snodde igår, nivet, gangstaaah-kepsarna? Anhow, snodde Lillebrors sådan igår, meeeen jag passar fan inte i såna? Jo i min egna jag har hemma...icke hans!

hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0