Studentnaglar

Hallåå folket!

Känner mig fett duktig idag! Fått högsta betyg av möjliga på projektarbetet, fått ett "Premium" på min projektarbetsredovisning och hämtat ut min ziperall!

Jag har även hört av mig till min käre skokloster-kompis Johanni, hon har nyligen startat en egen nagelsalong i Skokloster,, och ja... man vill ju ha snygga naglar på studenten.
Så POFF så är mina studentnaglar bokade... nu inväntas bara 6Juni då de ska göras! Längtar! :D

Ska ha nagelförlängning med fransk manikyr och grön NailArt tror jag det hette. Självfallet ska mina naglar passa in i min studentoutfit!!

Man får inte vara dum liksom!

Tycker ni som vill göra snygga, bra och billiga naglar ska klicka in HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0