Trädgårdsmässa!

Hej tjolahopp knackelibang!

Vaknade imorse, stolt som fan över att nästan vara klar med uppsatsen (skriver klart det sista nu, woopwoop!) och började fixa mig. För idag skulle jag + gudmor + assistent iväg till Trädgårdsmässan i Älvsjö! :D

Mycket trevlig dag OCH jag fick smita ifrån och kramas lite med Junior (ja och prata såklart, vad annars?!)
Hahaha, stod kvar vid deras 'garderob' ett bra tag, stack sedan därifrån för vi skulle dra!

På hemvägen typ halvsov jag/ var grymt aktiv med egobilder på instagram: Hallen31 följ mig! ;D

Och nuuu har jag lekt datasupport, I'm awesome! Ska berätta för frugan om våra ursnygga outfits till min skiva som jag planerar vad vi ska ha (samma bokstäver is the shit). Jag är seriös måste tilläggas, PERFEKTA outfiten. Inte Mrs. Potatoehead som jag skickade till Fritsusen...hehhehe <3

Nu somsagt, skype och uppsats!
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0