Träning!!

Jag fick värsta suget att ge mig ut och springa. Det hade slutat regna och ja, allt talade att jag skulle ut.

Leta reda på träningskläderna, svär som en sjöman över att vissa försvann i flytten, snörar på mig skorna och ger  mig ut.
Jag kunde springa i 3min, sen tog det stopp.

Smartass som jag är har inte tagit min astmamedicin regelbundet sen typ,.... oktober? Eller tidigare.. typ september är senaste gången jag kommer ihåg att jag tog den varje dag... asbra jag vet!

Så det tåg  stopp helt enkelt, fetaste astmaattacken trots att jag tagit flera doser astmamedicin innan jag gav mig ut och sprang. Värdelösa skitsak.
Fick alltså köra på en powerwalk, astråkigt, och dålig musik har jag på luren, det hjälpte inte direkt. Måste ta mig tid och ork framförallt, att ordna mitt itunes-bibliotek. Helt jävla värdelöst är det nu iaf!

Nu ska jag nog svälja mer astmamedicin och tat lugnt lite. Sen en dusch o sedan sängdags, fullbokad dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0