Utelåst med träningsvärk!

Hallå bloggen!

Cyklade 5:25 imorse, my god vad jag har dåligt flås??!!!
Hade räknat med ca 40min på cykeln, med kass jävla sadel (jag återkommer till sadeln strax!) och mitt flås som påverkas starkt av astman.

Ja,hur lång tid tog det att cykla då?
Jo, jävla 25 minuter. Så jag fick sitta och vänta.

MEN jag har haft grymt ont, nu skojar jag inte, grymt jävla ont mellan benen hela dagen eftersom att sadeln på cykeln (se, jag sa ju att den skulle komma!) är en killsadel, aka den är SMAL och den är STENHÅRD och man sitter typ på en pinne?
Det är helt sjukt vad obekvämt jag sitter på den?!?? Måste sänka sadeln kom jag på också, eftersom jag sitter helt fel med hela kroppen tack vare det obekväma?

Usch! Cykelturen hem var ju feta tortyren säger jag bara! Var hemma fort som attan (20min, den ni!), bytte kläder, slängde ner det viktigaste i väskan och stack in till stan. Skulle ju sälja en studentskivebiljett. Då ringer gudmor min o säger att hon o gudfar ska iväg ikväll, jaha men ha det så trevligt tänkte jag.
10 minuter efter så kommer jag på att mina nycklar då blir inlåsta på mitt rum här hemma. bra där.

Ringer upp gudmor, hon kunde inte prata, så ah, fick klara mig utan nycklar helt enkelt!
Åkte till rotan, ringde grannen som har nyckel och fråga om jag kunde få den så jag kom in? Jo det fick jag, bestämde även att vi ska träffas på söndag för då ska jag rida!!! :D

Ser så fram emot det, minus att jag just nu typ har skavsår mellan benen (vet ni ville veta) tack vare sadelhelvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0