Väldigt försenad uppdatering!

Åh jag är så SÄMST på att blogga MEN jag har faktiskt pluggat ordentligt idag! Dock int heeeeelt 100% klar ännu, men blir de i god tid innan inlämningstiden, lovar! :D

Jag vet, mitt skriveri om pluggande är inte världens roligaste, men ska vi skriva om typ relationer, killar och BRÖLLOP.
Jupp ni läste rätt, min alldeles egna fruga (efterskimret.blogg.se & twitter.com/efterskimret) bestämde idag att jag ska gifta mig. Med vem är fetaste hemlisen typ? Nej men, okänd, haha! när, var hur, också detta okänt.
MEn bröllop ska det bli tydligen?

Känns bra att jag får säga någonting själv om situatonen. NEj men vi har smidit master plans hon och jag, nu gäller det bara att i have the guts to do this, nervositeten har redan börjat kan jag tala om.

Högskoleansökningarna ska in snart också, fett nöjd med mina! Tror jag ska surfa runt lite imorgon också, kolla om jag kan lägga till/ändra något av mina val. De som är inskickade just nu är jag fett nöjd med, men TÄNK OM jag inte blir accepterad på något av mina 9 val?

Och så vill jag resa iväg. Ha min weekend tors/fre-söndag någonstans i ett engelsktalande land. Och jag vill dansa, glömma allt och fokusera på stegen. Tyvärr blir det icke mkt dans på mina krogkvällar numera, ska försöka ändra på det! På måndag får jag dock dansa, ser fram emot det!

Nu ska jag krypa ner, starta en film och sova sen. Kanske pluggar efter filmen? hahaha, mest effektiv nattetid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0