Nedräkning

Igår började nedräkningen.
Den 9 augusti slutar jag jobbet på SJ, hinner ha lite ledigt innan studier i höst (ja jag hoppas på att komma in fortfarande). Den 6 augusti får jag det fruktade antagningsbeskedet.

Är rätt så taggad faktiskt.

Jag jobar 3 nätter i rad nu, sen är det bara två pass nästa vecka, känns jävligt skönt faktiskt. Min kropp behöver vila känner jag, och ställa om till normal tid igen.
Längtar!

Nu sitter jag o väntar på att det ska bli dags att gå ut till bussen, men är lite rädd för mitt vänstra knä vill verkligen inte samarbeta idag. Gör jätteont o kan knappt stödja på det.
Håll nu tummarna att jag ej faller ihop på jobbet?

Ugh. Har med mig diverse mediciner, kom inte fram till 1177 o fråga om man kunde blanda cellgiftera o mitt morfin-preparat.
Men ärligt talat; gör det så ont att jag spyr o faller ihop, då sväljer jag morfinet oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0