2012-02-22 vafan mer ska man skriva?

Woopwoop, Helen är pigg idag! (Ja jag vet att jag ibland pratar i tredjeperson, deal with it!)
JAg har inte direkt sovit gott, men jag har i alla fall varit away from reality några timmar inatt. Alltid något!
Sängen var inte heller dygnsur när jag vaknade (huuuuuge success!), blev överlycklig att jag kunde bädda sängen med överkastet och kuddarna (hehe!), och att jag slapp duscha. 
Nu när jag tänker på saken så skulle jag velat duscha... men det hinner jag inte nu. sablar.
FYI det enda som svettades var mitt huvud, alltså hårbottnen blev svettig, men det blir jag alltid när jag har feber...no news liksom?
Idag ska jag åka en helt ny buss, mot upplands väsby! Tussen höll nämligen inte sin deal med att hämta upp mig,utan hon gick o lovade att hjälpa sin mamma med en sak (men hallåååå jag dååå??)...*rage*. Men vi löste det! Jag åker mot väsby, till en hållplats som hon åker förbi, och VOILA problem is solved!
I skolan så har jag EN enda lektion idag, och det är Svenska B, med ett bokprov på Jane Eyre. ASbra since jag har läst ut den! Känner mig redo! I eftermiddag/Ikväll blir det mer plugg och såklart Skype med Bällsusen om Hestarna!

Nu ska jag packa ihop mitt och gå ut till busshelvetena.
Jag vill också ha körkort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0