A box will be ticked in a few minutes, or hours...or days....

Okej, ja sitter just nu med ett BERG av saker att göra. ska nog skriva upp dem i en sån där lista med rutor som man ska kryssa i om man har gjort det eller ej. 
Har ju iofs en sån funktion i Nexusen, men nej. Den ska tömmas.

Imorgon åker jag till 'bror' för att han ska se vad som är fel på min kära lilla telebobbo. Han ska tydligen lägga in android 4.2.0 på den också! wohooo, hoppas den fungerar igen därefter. Annars skulle vi två bege oss till MediaMarkt och se till så att jag får en ny telebobbo!

Det här är i alla fall sakerna jag ska hinna göra ikväll

  • Tömma Nexusen
  • Plugga svenska
  • Läsa ytterligare 3 kapitel i "Jane Eyre" (Svenska även här)
  • Vika tvätten på torkställningen
  • Ta in tvätten från torkskåpet och vika den
  • Städa upp på golvet lite
  • Göra mina övningar naprapaten gav mig
  • hemmagym (jag gör det faktiskt! situps och armhävningar samt rygglyft! den ni!)
  • Föra över pengar för körkortsteorin till betalkontot
  • Se till att lägga undan Fritsusens pengar som hon gett mig för studentskivan
  • Se till att lägga undan pengarna för körskolan som mamma och pappa gett mig.
Jag har insett att jag borde ta och åka till banken och skaffa ytterligare ett till konto. Det är inte hållbart med bara två?

Nej. Dags att sätta igång med mitt slitgöra. för jag vettefan HUR man tömmer Nexusen ens?!
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0