Antecknar på min iCare...

Åh jag förstår verkligen hur intressant ni måste tycka att min blogg är!!
Så kul att läsa om hur sjuk jag är, vad jag lider av, hur ont jag har osv osv...i don't believe you guys!

Idag så går jag runt och är döv, nästan bokstavligt. Hör asdåligt så det är riskabelt att tro att jag hör någonting... heheh. Sen har jag problem att prata since halsen valt att ta emot vid varje sväljning eller försök till att prata. kul!.
Näsan rinner som en galning också, så mina två bästa vänner är toarullen och nässprayen, häärligt häääärligt.


Det bästa är att jag vet att jag ska sitta på en buss i x-antal timmar på isdag ner till öland och låter såhär! Smartare val har jag ALDRIG gjort!

Dagens sysslor består av att tvätta, rensa lite i rummet och börja packa inför tisdag. Ska även höra av mig till syster och svågis om grejer jag ska ta ner till mamma...så måste åka och hämta dem tyvärr. ugh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0