Årsdagen

Satt och chattade med Bällsusen för ett litet tag sen.
Det är vår årsdag idag.

Tisdagen den 3 Februari 2009 fick vi kontakten för första gången. Det var en skolkväll och jag kom in på chatten runt 8 på kvällen. Vi klickade direkt tror jag nog?
Jag satt kvar efter 22, fick inte mycket sömn den natten, men helt klart värt det!
Jag fann en vän för livet!

Nu har det somsagt gått 3 år, jag kan nästan inte tro det?! Och jag har en av världens bästa vänner.

Hon må kalla mig hyenan (???),
hon slår mig ibland,
vi svullar oss i massvis med onyttigt och
vi fangirlar som bara vi kan.
Hon finns även där när jag behöver henne, hon finns alltid <3 även fast Dalarna är grymt långt bort!
Jag älskar min Bällsus, och jag saknar henne så.

Det här är vår dag, och fler årsdagar ska det bli! <3

Älskar och saknar dig Bällsusen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Love you darling! Vi ses snart igen? Vecka 9 maybe baby? Vi får se! PYSS

2012-02-04 @ 10:12:24
URL: http://iwzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0