Begravning eller inte, det är frågan

Igår dog Mini. Hn bara kollapsade och svågis kom bara inte in på hårddisken för att kunna rädda ALLA mina bilder :'(

Liksom min "nyaste" dator och allt, POFF gone!
DataFinnen fick ta hem Mini tillsammans med mitt bästa usb-minne + externa hårddisk. Han har iaf lyckats få över alla bilder till extis!!! :D och det verkar som att mini is back to life, men väntar med att säga det tills jag har han i knät igen!

Idag då, ja vad händer?
Jo jag beger mig av på körning med Papi once again, sen hem till svågis och terra syster lite (hehe) cuz vi ska ha melodifestivalkväll! Whoopeedo!

Hur mår jag då?
Jag har förjävla hosta, men annars priiima. Vaknade av att hela min säng vad blöt och att svetten bara rann om mig! SÅ ÄCKLIGT! blev ju en snabbvisit i duschen innan frukost kan jag lugnt säga! :O
Men feberfri nu iaf! *pepparpeppartaiträ*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0