Dag 1 som invalid

Jag lyckas ta mig ur sängen runt halv 2 idag. Känns bra!
Stapplar ut till toan och köket, ser nog ut som en förvrängd anka?
Det gör fittigt ont att gå kan jag tala om! Sitta också....Allt gör ont.

Pratar med min gudmor som lyckas få mig Listan på en vårdcentral som är närmare mig (HELL YEAH!) och som ska få in Gardasil-sprutorna så jag kan bli vaccinerad!
Så lycklig.
Men de kommer typ först om en vecka, men så länge kan jag vänta.
Saken är den att hon fick mig att GÅ up för trappan för att hämta mitt listningspapper och ett kuvert, sen NER för trapphelvetet. SHIT vad det gjorde ont!!!!!!!
Jag lever fortfarande, men läget är kritiskt!

Är fortfarande invalid, så det är inga större problem tror jag.
Nu till mina spänningar i röven:
De har inte släppt. Mina morfintabletter hjälpte somsagt minimalt men jag har sovit från 20 igårkväll till halv 2 idag, rätt bra om jag får säga det själv?
Gudmor försöker få mig att boka tid med min Naprapat imorgon, om det finns en tid ledig, så jag kan få hjälp. Men jag vill inte. Nästa vecka på torsdag satsar jag på att gå, så ska ringa och boka om min tid alldeles strax!
Dag ett som invalid fortsätter, snöröjningen får Gudfar ta hand om. Cuz I refuse to do it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0