Dag 2 som invalid

Ont gör det, så ont att jag bara verkar ligga i nån sorts dvala på nätterna?
Jag är så grymt trött (kommer försöka somna om efter detta inlägg), tårarna rinner typ hela nätterna och hela jag är kraftlös?!

Inte världens bästa känsla direkt....

Har inte testat att resa mig ur sängen, ens gå ut ur mitt rum. Vet att Gudfar är hemma och jag vill inte möta honom. Jag kommer inte be om ursäkt för igår - inte för att JAG gjorde något större fel. Han borde förstå, åtminstonde försöka förstå! Men nej det existerar inte i hans Fancy värld.
Blir så arg och ledsen. Kan lika gärna ligga kvar här i sängen eftersom jag är så pass funktionshindrad idag också, må skit och bara vara HELEN.
Har ju "Jane Eyre" att läsa klart, runt 200sidor caaaatching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0