Dagens: att göra

  • Ta hand om Damon,Rebekah,Caroline, Äcklet, Äcklet 2.0 och Kladdkaka
  • Köra med Papi
  • Behålla lugnet under körning med Papi
  • Duscha
  • Rensa upp i rummet
  • Kontakta Junior och fråga om vi skulle dansa imorgon
  • Fixa idrottskläderna
  • Tvätta (kanske)
Okej, det här är min to-do-list för idag! Att översta punkten är överstruken är för att jag redan fixat dem precis innan jag skrev detta inlägg (*Highfivar mig själv*). Nu ska jag rusa runt lite här på bottenvåningen och fixa mig, min buss går 10:04 och jag måste gå härifrån typ tio-i eller fem-i(SENAST!!)...Vill inte direkt missa busshelvetet...
Anyhow, mer updates kommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0