Det blir schlagerapa, penicillin, och syster ikväll!

Medan alla andra är ute och super så beger sig fattiga lilla jag hem till min syster av tre anledningar:
  • Det är melodifestivalen ikväll
  • Syster är så sällskapsjuk
  • Jag ska hämta upp lite grejer att ta med till öland
Blir till att sova där, bege sig hemåt tidigt imorgon bitti (inte överdrivet tidigt!), vara hundvakt och packa (plugga kanske, låter som en toppenidé!). 
Syster ska även hjälpa mig att fräscha upp låtarna som finns i nuläget på Anton, har tröttnat på flera låtar (läs: många) since det är ALLA mina barnskivor och skit som man förde över till datorn förut -.-' Liksom peaches, caramell, bosson???! ugh. Nej tack. Nu ska det in lite mer partymusik tycker jag! 16Gb here we come!

Nej, nu ska jag hänga klart tvätten och fixa mig, kolla bussar igen om när jag ska åka, sen medicinera mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0