En middag, en semla och ett piller senare:

Så sitter jag här i min obäddade säng och är superdupertrött! 
Snackar med KusinVitamin på fb och jag har POFF en tillflyktsort från och med maj.
Känns riktigt bra att kunna komma bort
Ja sen så har jag ju självklart ett ställe att dra till på fyllan, centrala sthlm, vem klagar?

Jag har varit riktigt stel mot mina gudföräldrar idag, varför ska jag förlåta dem för igår för? De fattar ändå inte? De hade köpt med sig en semla hem till mig idag, jag som beslutat mig för att inte äta så mycket nu när jag mår skit?
Don't worry people, inte för att banta. Men hela jag svullnar upp som en övergödd gris när jag är sjuk och äter min dagliga ranson med mat. That's why.
Funderar på att faktiskt bädda min säng nu, ta körkortsböckerna och gå och lägga mig. Innan 20 tre källar i rad, awesomeness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0