För ett år sen...

För exakt ett år sen så la jag mig i den här sängen för första gången. Jag visste inte hur många nätter jag skulle vara tvungen att sova här, men det här var mitt hem nu. Jag och gudfar.

Jag minns den här dagen, mår fortfarande illa över allt som hände, att veta att jag för ett år sen knappt kunde andas pga panikattackerna jag fick när jag lämnade ifrån mig MIN hund.
När jag nästan slog sönder näsbenet på min faster.
Jag mådde fan inte bra, gör det fortfarande inte!

Nu har det gått ett år, jag har utvecklats och lärt mig leva, men jag är inte på lång sikt klar med det arbetet, there's so much left to do...

Imorgon sätter jag mig på en buss mot öland, dagen efter årsdagen. Den dagen då jag för ett år sen var tvungen att ta första steget in i ett nytt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0