Funderingar

Jag borde allvarligt talat kolla upp det därmed hur man får en proteinrikare kost och sånt skit? Jag borde även kolla upp hur jag får en mycket mer träningsinriktad vardag?
Jag har hittat min grej: Träning.
Sen nu så sitter jag och funderar på HUR jag ska klara av alla mina arbeten och läxor? Jag orkar inte, har ingen motivation whatsoever liksom?

Och precis nyss, fick jag ett sms:
Hej
Vi måste prata imorn
Så  om du ser mig kan du väl säga till
Wtf? Ah, ni som är kvicktänkta hajar nog vem det är? Kaaaaaaaaanske hon har rett ut sina tankar och kankse VILL reda ut det som tydligen är ett problem mellan oss? Alltså jag vet inte, vill bara att vardagen fungerar för oss igen, inte att vi blir 'systrar', eller bffs, eller ens kompisar. Men man ska iaf kunna vistas i samma rum?
Aja, det hör inte riktigt hit, men ni hajar. Jag har ganska mycket grejer att tänka på, så bloggen blir lidande.

Smiter in här en gång om dagen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Frugan

JAG HAJAR VEM DET ÄR! ville liksom bara påpeka det, hehe. LYCKA TILL <3

2012-02-13 @ 19:47:04
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0