Fungerande igen!

Sitter just nu vid Biggie, min 17.5" Fujitsu Siemens dator som är typ 6 år gammal.
Kan glatt meddela att den fungerar enormt mycket bättre och snabbare nu!!
'Bror/Svåger håller på med Mini just nu..tyvärr vill inte Mini samarbeta med honom.... så får se hur framtiden ser ut för honom <3

Som läget ser ut nu så ska vi tydligen blåsa allt i Mini, vilket innebär att ALLA mina bilder försvinner. Att ALLT  jag har på datorn bara POFF försvinner :'( jag har inte de sparade någonstans!!!! *cryface*
Sååå, framtiden ser tyvärr  inte så positiv ut.
Alla håll tummarna för att Mini klarar sig, han ska nu till DataFinnen som förhoppningsvis can use his magic hands och fixa Mini! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0