Guess what: FEBER

Okej, jag är fan sjukling.
Jag är fan inte smart.
Jag är fan trött.
Just nu är fan mitt favoritord.
Fan på det.

Jag simmade idag, vilket kanske inte var världens bästa since jag bara blev sämre i min 'sjukdom'...hehhe. Well done Helen! Kom hem, tog fram teoriboken = somnade och sov.
Asen till gudföräldrar VÄCKTE mig när det var dags för middag, jag som har PROBLEM att sova gott. Åh jag blir så pissigt apröv förbannad på dem!!!!! *arg*
Meningen är att jag skulle plugga idag. Men aset till feber påverkar mig så det inte är sant! har hosta och snuva också!!! inte okej. Så nu gäller det att bara ta hand om mina hästar (13st är tufft!!), sen försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0