Guten Morgen

Morsning korsning!
JAG ÄR PIGG IDAG!
Inte fan har jag sovit optimalt, men sovit har jag! ÅÅÅÅh så glad! <3
Sitter nu här i min säng, väntar på att Gudfar ska komma upp med hissen igen, cuz jag ska få proteinpulver. Mohahaha.
Det står ju simning på schemat idag, och det gäller för mig i nuläget att behålla alla muskler jag har, framförallt mina ben och armmuskler. Utan dem är det omöjligt för mig att bygga ryggmuskler!

Svettades bort febern igår igen, mindre fräsch med tanke på att jag var nyduschad. Men vi kör på i samma stil, cuz nu jäääävlar så ska jag kunna träna normalt!

Nå gudfar, vart är det där goda proteinpulvret som smakar mjukglass någonstans....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0