Hard work work

Dagens viktigaste business är gjord:
Jag har tagit hand om mina hestar <3
Fan vilken pärs det var att åka pendeln hem. Jag mår bara SÅ inte bra!!!! *dör*
Inte så att jag har spykänslor, utan att man har en illamående känsla längst ryggraden och i magen? Det där lät helt knäppt, men hoppas någon av er hajar?
Det är i alla fall superäckligt?!

Tänkte plugga lite också, göra projektarbetet. Men är inte så jävla motiverad. Vill äta, men inte äta något istället. Funderar på nudlar.
svågis tvingade i mig en bit sockerkaka innan jag åkte, fifan vad det tog emot att äta! Sen när jag kom hem hit till Väsby, ja då har man sparat en bit äppelkaka åt mig som jag MÅSTE äta upp. Gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0