Hästar <3

Jag och Bällsusen Skypade.
Vad ledde det till?

Jo att vi:
  • Fangirlade
  • Spelade häst-hopp-spel
  • Spelade häst-spel
  • Startade nya konton på "Howrse" (detta fördömda spel!!)
  • Blev kära i våra hästar
  • Beroende av Howrse.
Well done Hällsusen och Bällsusen! Verkligen!

Som vanligt lär väl våra hästar dö (typ) för vi kommer glömma att logga in och ta hand om dem? Mina svälter tydligen redan????!!! Jag lovar, jag matar dem faktiskt!!!!

Här är mina hästar!
Detta är mina 'ursprungshästar', och är således blodsförvanter (aka, caroline är deras unge).
Den här hästen vill jag egentligen inte ha, men den är FULLTRÄNAD, så ah. Jag behåller typ den... Men vettefan vad den ska heta. Akhal-Teke är namnet på rasen... Och som ni förstått så går mina hästar enligt VD-tema! Funderar på Stefan...men han skulle vara Arab som Damon juu OCH detta är ett sto....
I-landsproblemen #1!

Kommentarer
Postat av: Elin

Döp den bruna till Katherine

2012-02-12 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0