Hatfaktor på Ronja!

GAAAAAAAAH!
Okej,jag sa faktiskt okej till att vara hundvakt idag. Bara för att jag vet att jag får höra senare "hur jobbigt det var att hämta henne", "hon föredrar att vara hemma" blablabla! Okej.
Men det innebär kanske att hundfan är ensamtränad, att hon fattar att ren tvätt inte är någonting att GÅ emot när man hårar som mest, att husse och matte inte är varenda jävla ljuslykta hon ser utomhus.

Jag har stått och skrikit på henne(så gott jag kunnat), brottat ner henne, retat henne till max verkligen. Men hundhelvetet, åååh jag blir tokig! 
Ska bli riktigt skönt att träffa en mer normalare voffsing på tisdag!!! Henne vet jag att jag måste träna upp för NÅGON är slack på träningen med henne så Geisha tappar allt hon kan. Blir så arg.

Nej nu ska några till låtar in på Anton, sen kanske det blir plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0