Hela jag darrade, plockade upp den varma stora tröjan, då slutade jag.

Jag är tillbaka!
Ja nästan i alla fall!
Inte klar än i alla fall, en heeeeeeeeeeeeel del kvar alltså! Shit, undrar hur mycket prylar jag samlat på mig under det här året då jag bott här?! Massvis gissar jag på.

Haha! Idag (känner för att dela med mig lite) så hade jag klätt på mig underställ och arbetskläder igen. Men jag lämnade fleecen hemma för det var 'varmare' (läs: inte -16, bara -12) utomhus. Ack så fel jag fick! Jag frös och skakade och stod inte ut!
Så spurtade upp till Lillebror och frågade så gulligt (som bara jag kan göra) om jag kunde få låna en av hans mysiga tjocktröjor!
Samma storlek is the shit!
Jag fick låna hans favorittröja!
Liksom score! på det? Haha aja, jag frös inte längre efter jag fått på mig den. Bara så inte min stil, men den dög helt okej för idag! Och jag snodde med mig den hem, den är megamysig?!
Sitter här och funderar på om han ska få tillbaka den.... hmmmm ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0