Hon hoppade, studsade... helt enkelt lyrisk

okej, imorgon ska jag fangirla.... nej stryk det. Imorgon MÅSTE jag fangirla med Bällsusen.

Shit, Vampire Diaries avsnittet var ju helt jävla underbart? Jag dog gång på gång?Allvarligt?
Jag skulle aldrig överdriva, trust me.

Efter VD så startade jag The Secret Circle, Bällsusen varnade att avsnittet var riktigt ruskigt denna vecka.Oh my. Hon hade rätt. Flög upp ur stolen (jag har inte världens bekvämaste stolar heller) ett flertal gånger och när jag kände på mig att det blev läskigt så sänkte jag volymen x) 
Isch vilken fegis jag är!

Åh, det var HÖG dreggelnivå  på Delena-actionen som skedde! Kolla bara dessa bilder.
My ovaries just exploded, like litterally.
 Nian
Ja en bild på kära Stefan måste ju komma med också, liksom KOLLA?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0