Hur jag än försöker är jag lika död ändå

Jag sitter nu, nyvaken i min säng, och är fan död men utvilad på samma gång?
Gick och la mig halv 11 igår, cuz gudmor och jag satt och pratade i en timma eller två (och ni som gnäller att jag har svårt att fatta signaler - ni har inte träffat min gudmor!) om livet hur jag fungerar osv.
Tror hon begrep att jag inte vill ha frågan: "Sen" längre, never liksom? Hoppas på det i alla fall!
Sen gick jag och la mig, hade skitsvårt att somna för jag frös som attan. Gissa varför? Feber är svaret.(once again
Sen vid tolv, ja jävlar så var jag tvungen att spurta till toaletten. Magen är i totalt uppror! Åhhh hatfaktor!
Idag ska jag bege mig mot 'bror'/svåger (once again; ni fattar) så han kan leka med mina kära datorer och förhoppningsvis få Word att fungera igen + att de fungerar som de ska... Något är ju somsagt knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0