I can see the floor again

Nu när båda stora resväskorna är undanstuvade (den ena står i duschen, för den ska med imorgon - dock ej duschandes), jag har förberett lite grejer att ha i handbagaget (lång ifrån klar än), öhm bestämt skor har jag gjort också! Samt hängt mina fd svettiga o äckliga lakan och bäddad med nya fräscha i sängen!

Tänkte att när jag packat klart handbagaget, o ställt även det i duschen (ej duschandes såklart), så tänkte jag röja lite på min byrå och skrivbord, så det ser lite snyggare ut i alla fall! Sen ska jag somsagt plugga lite! Har kommit på att jag har visst en hel del grejer att göra, varav ett engelskaC-uppdrag ska vara klart på lördag! whoopsieedoo! Har ju tack och lov tid att plugga när jag är på ön också, men skulle vara asbra om jag gjorde mycket ikväll??

Nu tänker jag gå och ta en apelsin som mellis, cuz i need it, och ta hand om mina hestar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0