I won't say anyyythiiing!

Alltså, igår så blevjag mobbad av min syster och svågis (såklart..). De tyckte jag lät hilarious då jag själv knappt hör vad jag säger eller hur jag uttalar saker och ting. *ledsen tjej*
Hade i alla fall en riktigt trevlig kväll med syster min, och jag överlevde natten (minus typ kvävningen jag hade på morgonen, HEMSKT!!).
Är hemma nu, med fetaste resväskan som ska med till öland, en nytankad Anton - full med musik (ska nog hitta fler låtar jag vill ha på honom, heheh!), och snart har jag även fixat alla kontakter på nexusen också! :) Har ju massvis med dubletter, vilket är lika med hatfaktor för mig.

På tisdag åker jag ner till min fluffis, längtar! Och mamma ska hjälpa mig med min studentklänning, whoopeedoo! (Kanske bra om jag testar den nu innan jag åker.....?)
Bussresan ner på 8 timmar ser  jag inte fram emot dock! Kan knappt andas och mår illa av minsta ansträngning, hehe. Vilka härliga reskamrater jag kommer ha som får höra mig sitta och snörvla och må illa!
Don't looking forward to it.

Nu ska jag ta och spara in min röst, poppa mer musik (högt så jag hör såklart), städa rummet och börja packa så  smått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0