Jag började gå, men skosnöret gick sönder

Ikväll har jag varit allt annat än effektiv, och det värsta är att jag inte KAN jobba vidare ikväll med alla grejer. Måste ha sömn. Imorgon blir det att stiga upp halv 6, för nu ska jag ta bussen varje morgon! woopeedoo!

Såhär lång kom jag ikväll med min lista:

  • Tömma Nexusen
  • Plugga svenska
  • Läsa ytterligare 3 kapitel i "Jane Eyre" (Svenska även här)
  • Vika tvätten på torkställningen
  • Ta in tvätten från torkskåpet och vika den
  • Städa upp på golvet lite
  • Göra mina övningar naprapaten gav mig
  • hemmagym (jag gör det faktiskt! situps och armhävningar samt rygglyft! den ni!)
  • Föra över pengar för körkortsteorin till betalkontot
  • Se till att lägga undan Fritsusens pengar som hon gett mig för studentskivan
  • Se till att lägga undan pengarna för körskolan som mamma och pappa gett mig.
Motiveringen till att jag inte gör mina träningar är för att jag gjorde dem tidigare idag, och jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0