Jag började på nytt för ett år sen

För ett år sen var det här första dagen i mitt nya liv, första dagen som en självständig 17åring som hade 100kr att leva på.
Jag minns den här dagen, att jag grät floder för jag tänkte på gårdagen, att jag mådde så jävla illa och inte ville finnas kvar vid livet.
JAg orkade inte.

Men nu, ett år senare, så har jag faktiskt skapat ett eget liv, ett som verkligen är mitt. Inget som är styrt av ett kontrollfreak, inga gränser förutom de jag sätter själv.
Jag fick växa upp för fort, det ska absolut ingen behöva göra, och framförallt inte på det sättet som jag var tvungen att göra det på.

Kommentarer
Postat av: Frugan

<3<3<3<3

2012-02-28 @ 13:34:39
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0