Jag hittade den, och sa att den var min

Återigen: En AllaHjärtansDag som singel. Forever Alone.

Min dag har varit förjävlig. Personen jag nämnde igår bestämde sig för at ha vår hatade(älskade) FRITIDSLEDARE med på mötet? Vad nu han skull med på mötet och göra undrar jag fortfarande.
Tussen var hemma och var sjuk, men det fick jag reda på först senare, såå sorry Tussen!
På köpet så har jag VÄÄÄRLDENS fittigaste träningsvärk, alltså hela röven, höfterna och ljumskarna är helt förstörda? My god vad ont det gör?!
Med andra ord så har min AllaHjärtansDag varit förjävlig, den är mest avskyvärda dagen hitills iår. Ja att ha 42° grader på nyår var fan mildare än vad den här dagen har varit för mig!

Det som ändrade min åsikt idag, skedde strax efter halv 6 ikväll:
Jag går in på mitt rum och ser den här på min säng! Åh jag som älskar Geléhjärtan och jag som är forever alone har nu sällskap under kvällen (bortsett från Fläckis såklart).

My my, vad fort en kväll kan vända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0