Jag överlevde!

Hahah jag skoja bara. Eller nej, alltså jag lever fortfarande, men min körning var inte så illa faktiskt.
Det gick riktigt riktigt bra idag faktiskt!

Jag överraskade Papi med att briljera på dragläget (som jag annars har problem med), och kolla i speglarna på ett effektivare sätt. Sen fick jag även en blackout, för jag blev för stressad och spänd. Så jag parkerade bilen (riktigt kasst), stängde av biljäveln (förlåt Yarisen) och gick ut. Grät/Skrattade typ för jag var så arg. Helt sjukt!!!
Men det gick skitbra idag annars!!

Ska köra imorgon också, hoppas på att det går superduperbra!! 
Nu sitter jag och Skypar med Bällsusen, länge sen sist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0