Känner mig redo!

Åh, Körningen idag gick så sjujävla bra!!! Känner mig ganska så redo inför uppkörningen nu!
Hoppas jag klarar den mer än vad jag klarar teoriprovet!
Alltså, jag vill ju klara båda, men ah ni fattar?

Sen update om mina hästar:
Jag och Bällsusen beslutade oss för att skapa ytterligare ett konto på Howrse.co.uk, för att ah, få lite rullning på spelet? Så vi gjorde om precis ALLT som vi gjorde igår? hahahha! xD
Menmen, men jag gillar mina hästar <3

Nu äger jag 11 hästar!
Damon
Rebekah
Caroline
Äcklet
Äcklet 2.0
Kladdkaka
Zeth
Artemis
Zeus
Phoebe
Persefone
Jag fick faktiskt en sketen shetlandsponny, men den skänkte jag bort.
Ja, jag är elak, deal with it!

Nu ska jag surfa in på SL, kolla upp NÄR jag ska åka imorgon till Löwenströmska för att vaccinera mig mot Livmoderhalscancer! Segt som fan då tiderna är 8:30-9:30 och min lektion börjar 12:25... Bye bye sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tycker du ska döpa en till Therese... Har alltid velat ha en häst uppkallad efter mig, hehehe. <3

2012-02-13 @ 19:51:51
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0