Käre gode gud....

Jag ber till dig 
  • Att det finns eluttag på bussen ner till öland
  • Att det inte är överdrivet mycket folk så jag kan få ett eget (dubbel)säte att sitta och snora på.
  • Att jag inte blir allt för illamående för att kunna plugga
  • Att jag får med mig all och inte glömmer studentklänningen
  • Att mina små gröna växter i mitt fönster överlever och växer sig fina
  • Att jag blir klar och nöjd med plugget
  • Att jag blir frisk snart
  • Att Geisha fortfarande älskar mig så som hon alltid gjort, på vårt speciella sätt <3
  • Att jag och mamma inte bråkar allt för mycket
  • Att jag får sova
  • Att körkortsteorin sätter sig snart (seriosuly, hjälp till lite va??!)
  • Att jag har pengar snart så jag har råd med saker och ting.
Jag vill helt enkelt kunna leva lite till, lite bättre, och skapa fler minnen som jag kan greppa tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0