Körskolan!

okej, jag sitter just i Farsta bibliotek i väntan på Papi.
Idag smäller det.
Ja halvt i alla fall.

Jag ska nämligen sätta mig, för första gången i mitt liv, i en körskolebil, och köra uppkörningsrundan! *nervös*
Jag hoppas verkligen att det går bra, var ett bra tag sen jag körde ju, och jag är lite småorolig att jag kommer sabba den här lektionen TOTALT?!?!
Usch.

Sen har jag bad news.
Det blir inget Yrkes-SM för mig. Jag och Tussen pratade om det idag och vi anser att vi hinner inte, och att det stödet vi fått från skolan bara runnit ut i sanden. inge vidare kul med andra ord.

___________

Har idag även kommit underfund med att jag hatar min klass? Att vi aldrig ska komma överens eller vara realistiska???!!!! Gosh. Talet om klassresan och våra 17000:- + 26280:- som vi har. Jag vill ha ut min del av 26280:-, i need them badly. 
Men alltså, jag vill oavsett inte följa med på klassresan? Min klass är för cp, jag trivs inte direkt och ah...NEJ.

Just nu sitter jag och försöker planera hur jag ska lägga upp mitt restrerande plugg under terminen. när jag ska plugga, hur jag ska plugga och vad liksom?
Vi har tydligen prov på fredag också?

Känns ju otroligt lyckat att jag har sån stor koll nuförtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0