På ön

Mamma gick precis till jobbet, vilket innebär en helt ensamkväll med Geisha! <3
Jag har saknat såna här kvällar, bara vara jag och du mitt hjärta. Jag saknar det något fruktansvärt!

Anyhow, resan ner igår gick jättebra mer eller mindre, blev dock åksjuk av och till, så det blev inget effektivt gjort kan jag ju tala om! Mamma kom och mötte upp mig med Geisha, redan 10 minuter innan jag var framme här i Borgholm kom tårarna, och det kom bara fler när jag såg henne. Hennes lycka av att se matte igen, och bara liksom; vara hon!
Jag älskar min hund mer än någonting annat!

Idag har vi varit och handlat saker, fyndade två par skor (ett med klackar och ett par ballerina) för totalt 30kr! My god vad jag gillar kalmar o deras låga priser? Sen hittades det även en vit kavaj att ha till studentklänningen (som jag o mamma löst problemet med nu!), den är fett snygg o jag kommer lätt ha den i sommar!
Fyndade framförallt en assnygg skinnjacka som jag kommer använda nu i vår, så grymt jävla glad att jag hittade den, och sitter som en smäck gör den också! *lycka*

Nu ska jag ta och ta hand om mina hestar faktiskt, sen måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0