På snabbvisit

Okej! Jag är hemma för dagen! I alla fall en liten stund? Min buss går snart nämligen, mot vårdcentralen (pallar inte gå i 30min...) så jag få hjälp med min hosta och FEBER. ugh.
Hoppas på att jag får hjälpen jag behöver!

Idag skulle våra studentmössor kommit, har de det? NEJ. Åh blir så ledsen, vill bara kunna kolla på min fina vackra mössa och LÄNGTA till studenten för fan!
Hoppas de kommer imorgon eller något istället? Blir så ARG om UBG (UpplandsBro Gymnasiet) fått sina idag och inte vi???!!!!! Eftersom vi är ihopkopplade till dem ang leveranser och möten och shit.. hehehe. 

På fredag ja då blir det fan inte utgång, för då ska jag och frugan (hon förtjänar en länk på hennes icke aktiva blogg, BÄTTRING FRU: www.efterskimret.blogg.se) sitta i publiken på "Miljonjakten", whoooppeeeedooo! :D längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0