Packar packar packar...

IMORGON SKA JAG FÅ TRÄFFA GEISHA IGEEEEN!!!!
*Lycka*
Är helt nyduschad, betalt en räkning, tvättar mina äkliga sängkläder (febern är ju bort pga penicillinet, woopwoop!) och ska börja packa klart väskan alldeles strax. Eller ah, efter lunchen i alla fall!
Sen tänkte jag plugga lite minsann! Blir ensam hemma ett tag, och då ska jag se till att röja i rummet mitt, göra klart en uppgift i alla fall, samt se till så att jag har alla dokument på mini med mig ner.. eller ja, på externa hårddisken i alla fall! :)

Somsagt, håll tummarna för att det finns eluttag på bussen.

Jag borde nog ha duschat nån dag tidigare, bara det att jag varit vrålrädd att ställa mig där i duschen, med risk för att fall (yrsel) eller kvävas (har bara en andningsmöjlighet), så har kind of skjutit upp det där....men nu jävlar vad fräsch jag är! *stolt*
Ooopsie, nu är det lunch och jag borde ha kläder på mig, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0